Naszym celem jest stworzenie dla ciebie spersonalizowanego procesu szkoleniowego, dzięki któremu będziemy w stanie spełnić twoje potrzeby. Aby to zrobić, zdefiniowaliśmy kompetencje i konkretne efekty, w uzyskaniu których możemy ci pomóc.
Nie jesteśmy w stanie zdefiniować wszystkich możliwych efektów. Jeśli nie znalazłeś na naszej liście takiego, którym byłbyś zainteresowany, napisz do nas i opowiedz o tym, czego konkretnie szukasz. Jeśli nie będziemy w stanie ci pomóc, możesz być pewny, że postaramy się polecić ci odpowiednie i sprawdzone miejsce, gdzie pomoc tę uzyskasz.
Decydując się na kompetencję, możesz wybrać dowolną ilość efektów, jaka cię interesuje. Co konkretnie i w jakim natężeniu wejdzie w skład twojego procesu, zdecydujemy wspólnie w czasie rozmowy.
OSIĄGANIE CELÓW
AUTOPREZENTACJA
KOMUNIKACJA
TWÓJ WŁASNY PROCES ROZWOJOWY
Planowanie realnych do wykonania zadań – Osoba posiadającą tę umiejętność potrafi zaplanować swoją pracę, w taki sposób, aby uniknąć zbyt dużej, nierealnej do wykonania liczby zadań lub przepracowania.
Przechodzenie przez trudne etapy projektu zgodnie z terminarzem – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi podchodzić do wszystkich działań, również tych trudnych i nielubianych, w ten sam sposób. Dzięki temu zwiększa efektywność swojej pracy, minimalizuje opóźnienia i zmniejsza napięcie związane z wykonywaniem działań na ostatnią chwilę.
Kończenie rzeczy – Osoba posiadająca tę umiejętność doprowadza rzeczy do końca w zadowalającej dla siebie jakości.
Zarządzanie emocjami – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi wykorzystywać swoje emocje w sposób konstruktywny dla siebie. Minimalizuje tym samym sytuacje, w których impuls utrudni osiągnięcie celu.
Efektywne ustawianie priorytetów – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi odpowiednio ustawiać priorytety, dzięki czemu minimalizuje poczucie straty czasu na rzeczy mniej istotne.
Opanowanie tremy – Osoba posiadająca tę umiejętność zna i potrafi zastosować techniki zapanowania nad stresem, wpływającym na drżenie głosu, rąk i blokadę myśli.
Przygotowanie się do prezentacji – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi przygotować się do prezentacji w taki sposób, żeby zminimalizować ryzyko przykrych niespodzianek. Potrafi również przygotować pomocną przestrzeń dla prezentacji.
Budowanie napięcia – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi utrzymać zainteresowanie publiczność/rozmówców przez cały czas trwania wypowiedzi/prezentacji.
Wyraźne mówienie – Osoba posiadająca tę umiejętność ma odpowiednio ustawiony głos i dykcję.
Ruch na scenie – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi dodać ruch do prezentacji w taki sposób, żeby akcentował on w odpowiedni sposób treść wypowiedzi.
Tworzenie prezentacji – Osoba posiadająca tę umiejętność zna i potrafi używać w sposób swobodny i ciekawy dla publiczności narzędzi służących do prezentacji.
Kontakt z publicznością – Osoba posiadająca tę umiejętność swobodnie czuje się w interakcji z publicznością i potrafi zaangażować ją w swoją prezentację.
Poczucie humoru w prezentacji – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi odpowiednio dostosować do charakteru prezentacji i publiczności liczbę i natężenie anegdot oraz żartów.
Płynne mówienie – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi przeprowadzić dłuższą wypowiedź bez przerywania, powtórzeń i wtrąceń typu „yyy”.
Zbudowanie własnego stylu – Osoba posiadająca tę umiejętność ma na scenie poczucie pewności siebie, a treść i forma jej wypowiedzi są spójne.
Udzielanie informacji zwrotnej – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi udzielić informacji w taki sposób, aby odbiorca miał szansę skorygować ewentualne zachowania niepożądane i aby miał świadomość co robi dobrze.
Odbieranie informacji zwrotnej – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi szukać informacji zwrotnej na temat swoich działań i skorzystać z nich.
Umiejętność klarownego wytłumaczenia – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi dostosować język do odbiorcy. Potrafi również systematyzować informacje oraz podawać je w odpowiedniej kolejności i tempie.
Analizowanie przekazu niewerbalnego – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi odczytać sygnały które dochodzą od przekazującego i zinterpretować je. Mowa ciała, ton głosu, niedopowiedzenia, pokazują wiecej niż słowa.
Umiejętność weryfikowania informacji – Osoba posiadająca tę umiejętność potrafi odróżnić fakty od hipotez. Dzięki temu potrafi zrozumieć prawdziwe intencje przekazu.
Kompetencji oraz efektów jakie można uzyskać jest bardzo dużo. Nie jesteśmy w stanie opisać wszystkich. Jeśli nie znalazłeś w tych które opisaliśmy odpowiedzi na twoje potrzeby, mamy prośbę. Napisz nam na adres
kontakt@laboratoriumrozwiazan.pl odpowiedzi na dwa poniższe pytania lub po prostu opis problemu. W ciągu 48 godzin odezwiemy się do ciebie z informacją zwrotną czy i co możemy zaproponować.
Jaką kompetencję chciałbyś wzmocnić?
Jakie konkretnie efekty chciałbyś uzyskać?